Ми зробимо так, щоби ви зазвучали!
ua ru

+38 (093) 573-61-67

Viber:+38 (093) 573-61-67

Жіночі голоси Чоловічі голоси

Аудіоролики

Для замовлення робіт з виготовлення аудіореклами, виберіть дикторів та

заповнітьбрифдля виробництва аудіоролика або скористайтесь послугою on-line

Термін виготовлення:

Деякі приклади аудіореклами різних жанрів:

Ігровий:


Інформаційний:


Музичний:


style="color:#3366cc;">Створення рекламного радіоролика.

Радіореклама- один з універсальних засобів просування, який у

рекламодавців є другим за популярністю засобом поширення реклами після телереклами (серед електронних ЗМІ).

У радіорекламі найчастіше використовується хронометраж від 10 до 30 секунд, рідше більший. Зразковий хронометраж майбутнього ролика можна дізнатися, розділивши кількість слів передбачуваного тексту, що озвучується на два. Наприклад, коротка радіо реклама - 10 сек (~ 20 слів), стандартна радіо реклама - 20 сек (~ 40 слів), радіо реклама з детальною інформацією - 30 сек (~ 60 слів). Зрозуміло, читаючи текст швидко, можна встигнути озвучити за запропонований час дещо більше інформації, однак, такий радіоролик буде сприйнятий слухачем скомкано, що не дасть очікуваного ефекту від рекламної кампанії.

Створення ефективної радіореклами починається з розробки сценарію. Під час розробки концепції рекламного послання Необхідно чітко знати, як привернути увагу слухача, за рахунок яких прийомів утримати його до кінця звучання ролика. Копірайтер, при розробці ефективного сценарію аудіоролика, використовує відразу кілька способів позиціонування та дії. Насамперед, це сам текст, що повністю відповідає завданням рекламної кампанії. Далі - підбір дикторів, рекомендації щодо тембру, емоційності, темпу подачі при озвучуванні всіх елементів радіо послання, а також підбір декорацій: звукових ефектів, музичного супроводу. Подібні нюанси, передбачені вже на стадії розробки сценарію дають можливість більш ефективно донести суть послання до цільової аудиторії.

Створення сценарію

Щоб замовити сценарій аудіоролика, заповніть брифна концепція розробки. Термін створення сценарію варіюється від 1 до 3 робочих днів, що залежить від жанру (інформаційний або постановочний/ігровий) та складності.

Вибір диктора

Щоб вибрати дикторів для аудіореклами, скористайтесябазою дикторських голосівабо замовте підбір дикторів нашим фахівцям. Для цього заповніть брифна виробництво аудіореклами, рядок "Диктори" залиште незаповненою. У повідомленні у відповідь ви отримаєте список рекомендованих дикторів з бази голосів, а також, при необхідності, демо-записи дикторів, що рекомендуються, відсутніх у базі голосів із зазначенням вартості кожного з них.