Ми зробимо так, щоби ви зазвучали!
ua ru

+38 (093) 573-61-67

Viber:+38 (093) 573-61-67

Жіночі голоси Чоловічі голоси

Автовідповідачі

Перше враження – найсильніше, і тому найважливіше.

Перше знайомство клієнта з фірмою зазвичай відбувається через телефонний дзвінок. Саме тому дуже важливо, щоб автовідповідач, який стоїть на телефоні підприємства, приваблював і мав до себе майбутніх партнерів або покупців. Залишити у клієнта позитивні емоції допоможе добре підібране звукове вітання, яке супроводжується мелодійною та приємною фонограмою та харизматичним жіночим чи чоловічим голосом. Мабуть, найоптимальнішого результату в такій справі можна досягти, комбінуючи можливості автовідповідача, платформу call-центру, офісну АТС та залучаючи до роботи досвідчених та професійних дикторів та звукорежисерів.  

Приклад аудіо нчітка для системи IVR

Замовляючи озвучку та звуковий контент у нас, ви зможете переконатися, що наші спеціалісти справжні професіонали. Голосове меню, IVR, голоси на автовідповідачі, повідомлення автоінформаторів або офісної АТС вашої фірми будуть встановлені та опрацьовані на найвищому рівні. Все це звучання буде м'яко литися і переливатися, як вода або навпаки зазвучить в урочистих, переконливих і тонах. Форму та подачу озвучки – вибирати лише вам!

Фахівці нашої фірми враховують масу нюансів та деталей. Наприклад, звукорежисеру дуже важливо підібрати фонограму і музику під тембр голосу диктора, щоб їхнє спільне звучання було гармонійним, а не змішувалося в одну кашу зі звуків. Також, важливим є вміння фахівця правильно підібрати і що найголовніше правильно та професійно записати музичну фонограму з точки зору частотних характеристик окремої АТС, систем типу IVR або call-центру. Ці ж положення застосовні і до голосового запису на автовідповідач із застосуванням різноманітних ефектів.

Перелік популярних послуг, які надає наша фірма:

- Голосовий запис на автовідповідач для міні-АТС;

- запис голосового меню для банків та мобільних операторів;

- створення голосового повідомлення для автовідповідача;

- запис голосового меню call-центрів;

- формування аудіо меню віртуального офісу;

- виготовлення контенту систем IVR;

- запис звукових сповіщень на громадському транспорті;

- формування аудіо меню до IP-телефонії;

- створення аудіофайлів автоінформаторів та систем автообзвону.