Ми зробимо так, щоби ви зазвучали!
ua ru

+38 (093) 573-61-67

Viber:+38 (093) 573-61-67

Жіночі голоси Чоловічі голоси

Питання та відповіді

1.Як оформити замовлення на студії звукозапису KOLOKOL?

Співробітництво будується так: у вас є якась ідея, яку потрібно озвучити,
- у нашій базі дикторів ви вибираєте фахівця, який сподобався, який найкраще впорається з поставленим завданням, якщо ви утруднюєтеся з вибором, ми вам допоможемо в цій ситуації;
- потім ви надсилаєте нам електронний лист, до якого прикладаєте: сценарій, текст для диктора< /span>, технічне завдання (всі побажання та умови стосовно озвучки), називаєте прізвище диктора або дикторів;
- потім ми проводимо всі розрахунки та встановлюємо терміни виконання; з вами зв'яжеться наш менеджер, щоб уточнити всі нюанси та обговорити всі фінансові питання (наш фахівець повідомить вас якомога швидше оплатити послуги, передоплата 100%);

- після того, як ви здійсните оплату нашої роботи будь-яким доступним вам способом і повідомте про це нам, ми приступимо до виконання замовлення.

Наша фірма ала ми записуємо звук під телефонний зв'язок. Особливості телефону такі, що якісні колонки відтворюють голосове вітання трохи приглушено, проте під час дзвінка звук буде на найвищому рівні.

надає послуги з написання брифа, який значно спростить оформлення замовлення на розробку сценарію або запис аудіо-ролика. Крім того, ви зможете розмістити ваше замовлення через онлайн-форму.

Якщо потрібно розробити сценарій або записати аудіоролик, вам запропонують заповнити бриф, який покликаний спростити і прискорити процес формування вами замовлення. Будь-яке замовлення ви можете також розмістити через онлайн-форму.

2.Які терміни виконання замовлення?

Терміни визначаються за такою схемою: якщо замовлення технічно можливо зробити на даний момент, воно буде виконане відразу ж.

Терміни виконання завдання залежать від складності замовлення та доступності диктора на даний момент. Вільний диктор зможе виконати просте з технічного боку замовлення за кілька годин. Зазвичай термін виконання замовлення не перевищує 2 робочих днів. У цей час включені всі моменти зі шліфуванням роботи. Іншими словами, чим простіше проект, тим менше часу потрібно на його реалізацію.
Якщо вам потрібно лише запис дикторського голосу, то замовлення буде зроблено протягом робочого дня або максимум на наступний ранок.

3.Як правильно сформувати текст замовлення?

1. заголовними літерами вам слід вказати наголоси в іменах власніх.
(імена та прізвища, географічні назви, назва фірми або послуги)
У всіх словах вказувати наголоси не треба, тільки в власних іменах.
Правильно:місто ВОрзель, вулиця Шевченка
Неправильно:г. Ворзель, вул. Шевченка

2. Вам потрібно буде розшифрувати абревіатури та скорочення.
Правильно:Те Ка Золоті Ворота або Торговий комплекс Золоті Ворота
Неправильно:ТК Золоті Воротоа
Правильно:проспект дІкторів або проїзд дІкторів
Неправильно:інш. Дикторів

3. Вам слід написати транскрипцію іноземних слів кирилицею.
Правильно:Мітсубісі, Мітсубіші
Неправильно:Mitsubishi
Правильно:три дабл ю точка дзвін точка юа або дзвін.київ.юа
Неправильно:
www.kolokol.kiev.ua

4. Запишіть розшифровку телефонних номерів (якщо є особливий спосіб вимови).
Правильнокод міста нуль чотири чотири, телефон двісті сімдесят вісім, сорок п'ять, п'ятдесят три чи два сім вісім, чотири п'ять, п'ять три.
Неправильно:(044) 278-45-53

Наша фірма надає стандартні форми оформлення технічних побажань клієнтів та для відправки їх на ім'я. Все це для вашої зручності:

1. форма брифа на створення аудіоролика

2. форма брифа на створення сценарію ролика

Якісна та професійна робота вимагає хорошої оплати.

29.Чому так дешево?

Наші фахівці заробляють гроші, займаючись улюбленою справою. Вони прийшли до нашої фірми не заради грошей.

Я-диктор!

30.Я — диктор, сценарист, композитор, звукорежисер та хочу з вами співпрацювати. Що мені робити?

4.Як внести зміни до вже оплаченого та прийнятого у виробництво замовлення?

Зробити це досить легко. Достатньо зв'язатися з менеджером через пошту чи телефоном. Однак ви повинні зробити це якнайшвидше. Якщо менеджер вже віддав ваше замовлення для виробництва, змінити його вже не можна буде. Диктори, які записали матеріал з помилками, нічого не заново переписуватимуть. Вам доведеться знову оплачувати запис. Такі умови дикторів.

5.Коли та як ви можете отримати оригінали документів?

Наша фірма надішле ваші документи відразу після закінчення роботи Поштою України або кур'єрською доставкою (останнє — за додаткову плату на особливу вимогу клієнта).

6.Чому диктор не може записати ролик сьогодні?

На це питання можна знайти безліч відповідей. Можливо, диктор перебуває на своїй основній роботі. у театрі чи на зйомках у телешоу. Можливо, диктор зараз перебуває у відпустці або має вихідний. Все-таки вони теж люди, і нічого мирського їм не чуже.
Також робота дикторів залежить і від звукорежисерів, які теж мають свій окремий графік роботи. Не варто забувати і про різні часові пояси. Багато наших закордонних дикторів живуть в іншому часовому поясі і працюють за особливим графіком.

7.Навіщо потрібно заповнювати ТЗ (технічне завдання)?

Ця форма заповнюється, що ми могли зрозуміти чого хоче клієнт і задовольнити всі його вимоги. Дуже важливо, щоб при заповненні Т3 ви врахували всі ваші побажання та умови. Від цієї форми залежить, як швидко і як якісно буде виконано ваше замовлення.

8.Я — новый клиент и хочу с вами сотрудничать. Что мне делать?

Якщо у вас виникли додаткові питання, зверніться до нашої групи підтримки. Це можна зробити за допомогою електронної пошти.

Оплата

9.Передплата чи оплата за фактом виготовлення?

Наша фірма працює лише зі 100% передоплатою.
Однак ми можемо зробити деякі винятки для низки осіб:
- якщо ви постійний клієнт з бездоганною діловою репутацією, стабільним доходом та щомісяця замовляєте у нас роботу;
- Ви представник великого бренду, який зробив не менш велике замовлення, проте вам не зручно здійснювати передоплату на 100%.

10.Як проводиться оплата?

Наша фірма користується найбільш ефективними та популярними сервісами з оплати рахунків: Privat24, ЯндексГроші, WebMoney, PayPal(+5%),QIWI магазин, QIWI Гаманець, Migom, Contact, швидкий переказ на карти ПриватБанку та Альфа-Банку і, звичайно ж, оплата за виставленим рахунком для юр. осіб.
Комісія платіжних систем завжди оплачується відправником.
Якщо ви є юридичною особою, і прагнете працювати з нами за безготівковим розрахунком, то алгоритм нашої співпраці такий: ви надсилаєте реквізити, ми виставляємо рахунок, ви його оплачуєте і надсилаєте нам платіжну квитанцію (скан, копію, факс, телефонофото), ми приступаємо до роботі.
Увага! При цьому способі оплати стягується додаткова комісія в 10% від суми, що виставляється. Документи у паперовому вигляді будуть надіслані вам на вказану поштову фактичну адресу.

Чому з юридичних осіб стягується додаткова комісія 10%? Це вимушений захід, пов'язаний із витратами на оподаткування та обслуговування.

11.Платіжні реквізити

12.Як підтвердити платіж?

Вам потрібно надіслати нам електронною поштою скан (фотографію) чека або платіжки. Якщо ж мова йде про електронний спосіб оплати, вам потрібно буде підписати ваше замовлення в коментарях — так його буде легше ідентифікувати.

13.Додаткові методи оплати?

Ми готові вислухати усі варіанти. Велика можливість, що вони нас влаштують.

14.Чому ви мені порахували вартість вищу, ніж вказана ціна на сайті?

У цьому випадку, найімовірніше, зіграв людський чинник. Наш менеджер чи ви неправильно порахував замовлення. Потрібно ще раз перевіряти ще раз всі цифри і врахувати всі нюанси. Кожне замовлення включає ціну за роботу диктора і виробничу частину.

Якщо навіть після того, як ви перерахували всю суму і у вас, як і раніше, нічого не сходиться – повідомте в Службу підтримки. Наші фахівці все перерахують і виправлять помилку або вкажуть причини нарахування такої суми.
УВАГА! текст розраховується шрифтом Tahoma 14-го кеглю.
Якщо ви замовляєте кілька окремих фраз для оформлення ефіру або діджейського сету, кожна фраза вважається як окремий ролик; якщо ви замовляєте кілька роликів, то кожен ролик розраховується окремо і не може бути порахований разом з іншими роликами як сторінка А4.

Чому послуги диктора коштують дорожче, ніж зазначено у прайс-листі.
Цілком ймовірно, диктор порахував ваше замовлення «підвищеної складності». У подібних матеріалах надлишок термінології або прямої мови та акторської гри. Якщо це не так, зверніться до менеджера для роз'яснень.

Нюанси

15.Навіщо потрібний паспорт ролика?

Цей документ потрібний для звітування в місцях розміщення вашого матеріалу (радіо, телебачення та ін.). У паспорті вказані виконавці, які взяли участь у створенні відеоролика та/або мають суміжні права на даний продукт. Отже, паспорт ролика — це документ, який підтверджує, що дані відео-матеріал ваш, і ви маєте всі необхідні права на нього.

16.Чим авторська музика відрізняється від ліцензійної?

На авторську музику у вас буде більше прав, ніж на ліцензійну. Авторська музика безпосередньо нами та адаптується під потреби замовника. Ліцензійний музичний супровід можна придбати на сторонньому ресурсі та попросити нас прикласти до замовлення її, або ми самі заберемо потрібну мелодію.

17.В якому форматі надсилається звук?

Стандартний формат: mp3-файл (16 bit, 44100 Hz, 320 kbps, stereo). Однак ми готові надати будь-який формат на вимогу замовника.

18.Які документи ви можете надати?

Найрізніші. Наприклад, рахунок, акт, договір на послуги, договір на передачу прав на дикторський аудіоряд. Якщо вам необхідні документи, вкажіть, що конкретно потрібно для вашої звітності (набір документів різний у різних організацій). Ми надаємо стандартний набір документів та відредагований під ваші потреби. Варто також відзначити, що деякі види документів спричиняють зайві витрати, які будуть внесені на ваш рахунок.

19.Для чого потрібні технічні характеристики файлу привітання?

Це обов'язкова вимога для природного та нормального відтворення файлу вашої АТС, щоб ви змогли інтегрувати файл із системою автовідповідача: не кожна система АТС може обробити та відтворити всі звукові формати.

20.Чому голосове вітання так погано звучить?

З самого початку записуємо звук під телефонний зв'язок. Особливості телефонного тракту такі, що якісні колонки відтворюють голосове вітання трохи приглушено, проте під час дзвінка звук буде насправді високому рівні.

21.Чим відрізняється запис диктора без обробки (дикторський начитка) від запису диктора з доведенням до ефірного звучання?

Рядом технічних маніпуляцій.

Послуги типу «Запис диктора без обробки» може зацікавити клієнта, лише якщо він професійний звукорежисер або збираєтеся ним стати. Цей запис дозволить йому відпрацювати деякі прийоми і просто потренуватись. Клієнту надсилається аудіодоріжка з начитаною інформацією у тому вигляді, як вона була записана (тобто без більшості звукових ефектів).
Що ж до послуги «Запис диктора з доведенням до ефірного звучання», то тут ситуація з точністю навпаки. Фактично це готова аудіо-презентація без музичного супроводу чи аудіо-ролик без звукового оформлення Цей запис можна накладати на будь-який відео- чи музичний ряд.

22.Чому ви запитуєте у нас регіон мовлення?

Ця процедура потрібна, щоб визначити тариф, за яким вестиметься начитка диктора. Деякі наші спеціалісти, що диференціюють таксу залежно від наповненості аудиторії. Найчастіше це стосується іноземних дикторів та популярних ведучих.

23.Скільки ви надасте варіантів запису? Скільки дублів у кожному виді продукції?

Зазвичай диктор робить близько 3 дублів, якщо це ролик до 45 секунд. При великому обсязі замовлення фахівець може начитати один варіант згідно з вашим ТЗ, зробивши кілька дублів у неясних за звучанням та вимовою частинах. Однак якщо в якихось частинах звукової доріжки вам не сподобалася інтонація, то диктор неодмінно врахує ваші бажання та перечитає зазначені вами фрагменти. Дублей може бути зроблено безліч, головне – якість звучання.
Що, якщо?

24.А якщо мені не сподобається?

Наш багаторічний досвід та стаж роботи може гарантувати якість виконаних замовлень, а наш професіоналізм не може викликати сумніви.

З огляду на це ми можемо припустити, що ті моменти, які не були обумовлені заздалегідь, на етапі складання технічного завдання, будуть виконані відповідно до нашого уявлення про професійну та якісну запису, гарному звуку та вірним оформленням аудіозапису.
Також, ми цілком припускаємо, що ви маєте абсолютно чітке уявлення про ваше замовлення і знаєте, що вийде зрештою. Тому ми просимо вас чітко і ясно формулювати всі ваші побажання під час складання технічного завдання. Ви можете посилатися на попередні наші роботи, запропонувати нам скористатися музичним супроводом із вашої фонотеки та уточнювати будь-які інші нюанси справи.
Перезапис за наш рахунок може бути здійснений тільки, якщо в замовленні було допущено помилку з нашої вини. До Наприклад, якщо технічне завдання було виконано не повною мірою або було допущено певну помилку (диктор іншим слово неправильне і т.п.). Однак, якщо помилку було допущено в технічному завданні, тобто з вини замовника, перезапис буде проводитись за його рахунок.

25.Що мені робити, якщо мені дуже терміново зв'язатися з вами, а час неурочний?

Написати у форму консультанта. Моніториг цього розділу проводиться щодня (включаючи вихідні)

Знижки

26.За що надаються знижки?

Система знижок ведеться в такий спосіб. Якщо ви за місяць оформили замовлень (лише замовлень) на 3000 — вам покладена знижка у 3% на майбутні роботи наступного місяця, замовлення на 6 000 гарантує знижку у 5%, 9 000 — 7%. Це триватиме щомісяця.

Наша система знижок набуде чинності приблизно з вересня 2013 року із запровадженням клієнтських кабінетів на нашому сайті.

27.На що надаються знижки?

Наша фірма надає знижки на будь-які послуги студії, крім запису дикторів.

28.Чому так дорого?

Якісна та професійна робота вимагає хорошої оплати.

29.Чому так дешево?

Наші фахівці заробляють гроші, займаючись улюбленою справою. Вони прийшли до нашої фірми не заради грошей.

Я-диктор!

30.Я — диктор, сценарист, композитор, звукорежисер та хочу з вами співпрацювати. Що мені робити?


Зв'яжіться з нами через нашу електронну пошту. Ми готові обговорити всі умови співпраці.

Залишаєте ваші запитання – ми з радістю на них відповімо!