Студія KOLOKOL пропонує повний спектр послуг з виробництва аудіопродукції для Indoor реклами у місцях продажу
Спеціальна пропозиція для торгових мереж, торгових центрів, супермаркетів!< /p>
(для більш детальної інформації зв'яжіться з нашим менеджером)
широке охоплення цільової аудиторії (загалом 8-50 тисяч відвідувачів щодня)
Своєчасність: впливає на покупця готового купувати тут і зараз
динамічний аудіовізуальний ефект, що найбільш повно впливає на споживача в місцях продажу і привертає його увагу
позитивне ставлення самих споживачів до цього виду реклами - вона швидше розважає під час очікування, інформує та не викликає роздратування
можливість проведення як локальних, так і короткострокових чітко націлених кампаній (можливе вибіркове розміщення реклами в окремих магазинах у певний час)
висока споживча активність відвідувачів супермаркетів, їхній вищий дохід
інформування покупців про акції, розпродажі, знижки тощо. у цьому супермаркеті
Приклад Indoor реклами
Дослідження показують, що близько 70% остаточних рішень на користь того чи іншого товару покупці приймають безпосередньо на місцях продажу (у категорії товарів широкого попиту). Дійсно, купуючи, наприклад, продукти харчування, покупці з великою легкістю змінюють уподобання та смаки, переходять з однієї торгової марки на іншу. Все це означає, що у комунікацій на місцях продажу дуже високий потенціал.
Аудіо реклама в універсамах (супермаркетах) і раніше час від часу використовувалася як допоміжний засіб при проведенні промоушнів. Проте, донедавна, її розміщення було пов'язане з великими технічними та організаційними труднощами, оскільки була відсутня технологія, а гарантія виходу ґрунтувалася на домовленостях (як правило, неформальних) з адміністрацією кожної торгової точки окремо.
Розвиток звукова реклама в універсамах та супермаркетах отримала відносно нещодавно, завдяки появі спеціалізованої комп'ютерної технології, яка забезпечує трансляцію звукових повідомлень в автоматичному режимі. Поява на ринку кілька років тому фірмових систем трансляції, що складаються зі стельових та настінних динаміків та трансляційних підсилювачів – створило сприятливий ґрунт для впровадження систем трансляції звукової реклами та підняло їх на абсолютно новий рівень.
Аудіо реклама – мабуть, найбільш варіативний і тому функціональний засіб просування на місцях продажу. Змінюючи форму подачі, частоту та тривалість трансляції, звукові повідомлення можна ефективно використовувати як для інформування покупців про проведення різних акцій – семплінгів, зниження цін, розіграшів призів тощо (інформаційна складова), – так і для розширення "ефекту присутності" торгової марки у комунікаційному просторі магазину (іміджева складова).