Корисна інформація
Слух – один з основних та найважливіших органів сприйняття людини. Саме тому аудіо-маркетинг є одним із найпопулярніших і дієвих способів впливу на людей у світі. Грамотно підібрана музика зможе легко розташувати до вашого товару, послуги або пропозиції будь-якого клієнта. Також, аудіо-ролики можуть допомогти вам скласти уявлення про вашу компанію, так що не варто нехтувати цим інструментом. Які типи аудіо-роликів існують зараз?
Інформаційний ролик:
Найпростіший і найефективніший спосіб подачі рекламної інформації. Даний тип аудіо-ролика потрібен, щоб у легких та доступних словах пояснити клієнту, чому він повинен скористатися тією чи іншою послугою, або купити саме цей товар. Інформація зачитується одним диктором під відповідну обстановку та товару музику. Простий та ефективний маркетинговий інструмент.
Ігровий ролик (постановний) :
Цей аудіо-ролик зображує інформаційний привід у вигляді гри. Тобто, реклама товару чи послуги обігрується в якомусь сюжеті чи проблемній ситуації, а вирішенням цієї проблеми є товар, що рекламується. Такі роботи дуже популярні у просто глядача, що не дивно. Адже ігрові ролики – це справжнє шоу, яке вміє привернути до себе увагу, а що ще потрібно професійному менеджеру?
Музичний ролик (пісенний,вокальний):
Музичні ролики використовуються в різних сферах. Реклама, фільми-презентації бізнес-холдингів та багато іншого. Існує кілька варіацій подачі інформації через музичний ролик: рекламне повідомлення може бути проспіване, музичні слова та фрази можу вставлятися в різні місця тексту, використання оригінального музичного супроводу. Після того, як слухачі почують музичний мотив кілька разів, у них виникне стійка звукова асоціація з певним товаром. Подібний звуковий супровід називається музичним логотипом.